Sunday 19 February 2012

M.A.Z

Assalamualaikum  w.b.t..

Sebenarnya aku x pandai nak menulis@menaip nie, tapi x apa lah eh, i'm newbie here..So, Nama aku Zhafran Iman.. Umur.?? masih muda, biarlah rahsia..tp awal 20an la.. hehe. Hobi.. apa eh.. macam2 lah, byk sgt hobinya.. Surf Enternet, play guitar(x pandai pun), singing(sumbang jekk), membesarkan badan n mcm2 lg lah.. Sgt kurang bercakap, kurang senyum.. mcm x ada perasaan la..tp perasaan ada.. Anak ke2 dr 4 adik beradik... Hmm, aku jenis yg mcm mana eh, rasanya jenis yg relax je kot.. siapa kwn dgn aku tahu la kot.. mama aku crita pun, dulu kcik2 aku suka main sorang2 je..Pendek kata, mudah la nak jaga.. Tentang Family aku, alhamdulillah, aku bersyukur krn Allah s.w.t mengurniakan aku keluarga yg bahagia.. Prinsip aku..? hehe, mudah je.. aku nak semua orang gembira dunia akhirat.. Minta maaf kalau introduction aku ni mcm x best je, aku x pandai nak bercerita, tp walau apa2 pun.. Thanks sbb jadi kwn aku.. Salam.. (-^_^-)

No comments:

Post a Comment