Thursday 23 February 2012

Dugaan Betul

Hari, aku kena byk bersabar... sabar.. sabar Zhafran Iman... dugaan.. dugaan.... sabar... harini aku dah bawa kereta dgn berhemah.. Alhamdulillah, tp yg kurang syoknyer ada pula sorang mamat bawa moto ni yg langgar aku pula, hadoii..... apa mcm niee.... makin byk eksiden pula ni, aku dah tension dah nie... habis lah lagi kereta.. ayah aku mcm dah tension jer tadi, tp aku tgok dia sabar je.. aku pun hot juga td, nasib baik org melayu juga.. aku juga kena membebel dgn ayah aku lg, hehe.. haish.. mcm mana nak bawa kereta ni sebenarnya... aku pun dah x reti dah nie.. buat aku rasa fobia pula..  aku dah lah x boleh tgok calar2 kat kereta nie, sakit je mata aku.. tp Alhamdulillah juga mamat tadi x ada apa, cuma kaki dia sakit sikit kot.. Mcm2 la kat lipis nie.. dah buruk lg reputasi aku.. aku dinasihatkan ayah aku supaya berjaga-jaga bila bawa kereta tu..  Baik la, aku lebih berhati-hati lepas ni.. betul juga ckp ayah aku... aku dah habis relax dah tadi, xpe2.mgkin ada hikmah di sebaliknya... saba ya Zhafran Iman... Minta maaf Abah, nnt cuti2 sy bawa kereta masuk woksyop ya...

No comments:

Post a Comment