Tuesday 21 February 2012

KeManakau Pergi

Kemanakah kau menghilangkan diri, sudah lama aku mencarimu, mengapa kau tidak juga aku ketemui.. dimanakah kau.. Aku sentiasa terfikir, di manakah kau berada sekarang.. Adakah kau masih lagi berada dalam keadaan baik seperti dulu, mungkinkan kita tidak ada jodoh utk bersama, adakah kita tidak ada rezeki utk bersama... Kdg2 kala sebak dihati ini teringatkanmu... mungkin kau milik orang lain.. aku redha, aku pasrah... Mungkin ini juga salah dari aku kerana membiarkan sahaja kau begitu, dan tidak menjaga kau dgn baik.. Jika ini lah takdirnya, aku terima segala ketentuan ini wahai topup Maxis dan Celcomku...
~Mood~ x tahu hilang kt mana, dah puas mencari tp x jmp.. saba je lah.. baru beli semalam, hehe..

3 comments:

  1. Tipah tertipu...
    Hahahahaha.....
    Ape pun x bleh.. ~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, alahai, Tipah Tertipu Bang.. haha, xpa2 dah jumpa balik dah topup tu.. hehe..

      Delete
  2. hahaha.. membazir baca.. baru feeling dah kena tipu..

    ReplyDelete