Thursday 23 February 2012

Alamakk

Hasih, nak dijadikan cerita, hari isnin haritu boleh pula aku terlanggar tembok batu kat ofis ayah aku, aduhai.. maklumlah, kawasan berbukit, hehe.. dah lama x excident ni, nmpk sgt x expert.. Buruk reputasi aku, tp hehe, nasib baik ayah aku x mara, sbb time tu dia yg suh cepat sikit n dia pun ada sekali, cacat dah sikit kereta... hari last program pula tu, aduh.. mcm mana aku nak buat ni, aku dah lah x boleh tengok benda2 mcm ni, sakit mata... Esok pg2 dah kena off tu Benta, ada program lagi..  kereta, maaf kan aku, sbb terlanggar.... Abah,, maaf juga..trima kasih sbb x marah.. hehe.. cat... cat.. cat... Arghh,, saket mata  nengokk wehh... Zhafran Iman, lain kali kamu kena bawa kereta elok2, x mo laju2.. relax je... hehe.. Semoga perjalan esok berada dalam keadaan selamat.. Amin...
~Azam~ Esok nak bawa kereta dgn berhemah..

No comments:

Post a Comment