Monday 27 August 2012

Sekilas Raya 2012


Adam main bunga api
Assalamualaikum semua kawan2, kenalan2, rakan2, sahabat2 keluarga2 dan yg mengenali diri ini.. wahh, hehe.. dah mcm duk di perantauan lah pulaaa.. =P...  HAAA... time ni baru aku nak cerita bab raya, but sebelum tu, sekali lagi aku nak ucapkan Selamat Meyambut Hari Raya Eidulfitri kepada Semua Umat Islam di seluruh dunia, hehe..semoga raya kali ni dapat merapatkan hubungan diantara kita semua.. Raya tahun 2012 ni mmg best lah.. mcm biasa lah, tiap2 tahun mmg aku raya di kuantan lah kan, sebab aku pun memang orang sana pun, hehe..
Raya waktu malam
Raya pertama beraya di rumah belah abah.. dan raya kedua beraya di rumah belah mama.. memang seronok lah, kami semua berkumpul,berkonvoi, hehe.. Raya ke3 tu kami rehat2.. dan raya ke4, bermula lah sesi aku balik temerloh nak raya kat temerloh pula.. hahaha.. gembiranya rasa hati...sebab kawan2 aku semuanya di temerloh.. memang masa aku dihabiskan untuk beraya bersama kawan2 aku di sini.. sebab selepas ni kawan2 semua nak balik belajar,n ada yg dah kerja kan.. so.. sangat seronokkk.. hehe.. dan sangat banyak makan... haha.. Sampai kan ada 3 buah rumah tu, kami beraya 2 kali tau kat rumah tu, mmg buat muka tebal lah.. haha.. Dari tengah hari sampai ke tengah malam, x balik lagi, sambung pula hari berikutnyer... then sambung tgok wayang.. macam2...  fuhh~~ mmg dahsyatt geng2 beraya kali ni, hehe..Tp apa2 pun sekarang ramai yg dah balik belajar balik, ada yg dah p kerja semua, termasuk lah aku.. Semoga tahun depan kita berjumpa lagi ok Semua.. Selamat belajar, selamat bekerja.. Selamat hari raya.. Miss u alll..!! =)

No comments:

Post a Comment