Wednesday 15 August 2012

Cermin Oh Cermin

sabo je larr
Assalamualaikum semua.. Alhamdulillah aku dah siap berbuka di Kuala Lipis.. Esok lepas berbuka baru aku balik temerloh rasanya, x sabar nak balik... Harini kerja relax je, mcm biasa saja..  Ohya, sebelum terlupa, aku nak cerita pasal kejadian yg berlaku kelmarin lah... Waktu tu aku tengah drive, dari Kuala Lipis ke Temerloh, mcm biasa... x berapa laju, x berapa perlahan, biasa2 saja, hehe.. lepas tu dari jauh aku nampak sebuah lori bijih besi yg sangat laju sedang menurun bukit, dari arah bertentangan dan nak melepasi sebuah jambatan.. Aku pun mcm biasa lah, bg laluan dulu kat lori tuh.. Then lepas lori tu melepasi jambatan tu, tiba2 lori tu bergoyang agak kuat, menyebabkan mgkin bijih besi tu terkeluar dari lori ke, batu ke, apa lagi...... tiba aku tgh drive tu, punya lah terkejut aku sbb cermin depan kereta aku pecah.. di sebabkan lori tadi tu, then lori tu lalu mcm tu je.. aku dah x boleh nampak apa2 kat cermin depan, Syukur Alhamdulillah sbb kami x mengalami sebarang kecederaan.. Then aku terpaksa drive kreta dgn perlahan hampir setengah jam untuk ke kedai yg berdekatan utk mgganti cermin baru.. Apa pun aku nasihat kepada siapa2 yg memandu tu, bawa lerr kreta elok2 ekk, lebih2 lagi kenderaan berat tu.. x payah lar laju2 sangat... Dah la mood nak raya, hehe.. Apa2 pun Syukur Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment