Sunday 21 April 2013

= Something Happen For Reason =


Assalamualaikum wbt semua, Hai.. Apa kabar... Harap korang sihat sejahtera ya.. Harini perasaan sayu masih menyelubungi diri aku.. Tapi aku harap ianya x memberi kesan terhadap pelajaran aku la, dan aku rasa aku ok.. Belajar is belajar... Hati dan perasaan adalah perkara lain, aku x boleh campur adukkan.. Xpe, harini, aku nak rasa selesa sikit, so aku pun buat lah kerja2 aku yg mana belum siap tu..Walaupun progressnyer x cepat mana, hehe.. Harini pun mcm nak hujan je ni.. Wahh,mmg best utk layan feeling kan, tapi relax, x boleh.. belum masanya lagi... Aku pun x tahu nak cerita pasal apa ni, saja nak bercerita, berborak2 dgn diri sendiri.. Tunggu aku balik nanti, baru lah aku nak melayan perasaan aku ni ha, hehe... Nak kata heppy, x berapa happy.. Nak katan sedih, dah puas dah sedih.. x tahu la.. Apa lah aku ni... Selama ni prinsip yg aku pakai, "Kalau takot di lambung ombak, Jangan berumah di tepi pantai" dah terkena pada batang hidung aku sendiri.. Ha, Nasib lah kau Zhafran iman.. Byk orang dah nasihat kau, tapi kau ni, baik sgt dgn perempuan... Perempuan ni hatinya sangat lembut, mudah tersentuh... Sekarang perasaan tu dah terkena kat diri kau, baru kau tahu... Apa nak buat..?? Mulalah x keruan.. haiyaa.. Kau ni.. Ya Allah, kau bagilah aku petunjuk agar memudahkan perjalanan aku dan perjalanan kawan2 aku... Supaya semuanya berakhir dgn 1 keputusan yang memuaskan hati semua orang... Ada 1 perkara yg aku x dapat nak cerita, yg menjadi punca segalanya... Tapi aku harap, ianya akan berakhir dgn baik... Haaa... Lapa lah pula ni... Jom makan semua.. Aku rasa sampai sini dulu lah, nanti ada masa.. Aku cerita lain pula ye kawan2.. X tahu kenapa pula aku byk bercerita dalam sebulan ni... Doakan aku kuat ya... Dan aku nak rakan2 aku pun kuat juga... Miss that moment.. Assalamualaikum.. ^_^

3 comments: