Saturday 20 April 2013

.......and again.......


Assalamualaikum wbt semua... Semoga semua sahabat sihat hendaknya.. Harini hari cuti utk aku.. Dan aku x buat apa2, cuma duduk2, rehat2, on9, main gitar... Sebab malam ni nak study kan, jadi tengah hari kena relax2 dulu ptg ni.. Sebenarnya cuti sabtu ahad je, bukan cuti panjang ke apa.. hehe.. Dan aku x balik ke Kuala Lipis, sbb minggu lepas aku dah balik.. Dah tiba masanya utk aku fokus utk final projek yg aku kena siapkan.. hehe.. Asyik balik je, x jadi juga kan.. Sebenarnya aku pun x tahu, tiba2 saja aku terasa nak menceritakan something yang aku sendiri pun x tahu..Pelik kan..? Hmm, tu lah... Tiba2 saja harini aku rasa 1 perasaan yang sayu dan agak sedih la... Mungkin akan ada musibah yang akan menimpa aku.. Aku x tahu nak pk apa, mybe aku akan kehilangan sesuatu.. Aku harap Allah swt memberikan aku petunjuk agar aku lebih mudah membuat keputusan.. Dan andai kata keputusan aku tu x dapat memenuhi kehendak, aku minta maaf.. Aku dah cuba.. Aku harap lepas ni, aku lebih matang dan aku berterima kasih kepada semua orang yang menjadikan aku lebih berpengalaman dari hari2 sebelumnya dan menjadikan  setiap hari adalah hari yang hebat dan ceria utk aku ya.. Aku doakan setiap sahabat2 aku berjaya dalam segala perjalanan hidupnya dan bahagia bersama orang yang berhak ke atasnya.. Aku harap kita dapat bertemu lagi di lain masa.. Terima Kasih... Terima Kasih dan Terima Kasih... Maafkan aku atas segalanya..... U makes my day colourfull, i'm so happy...  Assalamualaikum.. '_'

ps: Aku selit la sikit lagu ni ya, dgr la....


"Ku cuba ungkap tabir ini.....Kisah antara kau dan aku"

mood: sedihdansayu............

No comments:

Post a Comment