Friday 24 July 2015

Manusia Pelik

Assalamualaikum wbt semua..  jam menunjukkan jam 2.35 pagi dan aku masih belom tidor, sebabnya ptg tadi dah tido. So terpaksa lah bekorban waktu tido pagi ni.. esok dah la ada test pulak. Aduhai.. tapi x pe la, ada masa aku sikit aku nak bercerita2 kan.. Aku ni tau2 la, kalau ada rasa2 x selesa sikit mula la update bagai.. tapi xpe lah, mgkin ini shje cara yg ok kot.. Buat mcm mane pun x jadi bende jugak..  Okay, tajuk malam ni.. aku terjemahkan dlm bahasa manisnya 'Manusia Pelik'.. Korang pun mesti bersepah jumpa dgn org cengginikan.. kdg2 orang lain pun anggap kita 'manusia pelik' tu... Tapi yg aku nak fokus kan sini adalah manusia yg ckp tak serupa bikin dan x pakai otak.. Aku bagi contoh, ada women ni tegur guy ni, jgn update ttg hal mereka ber2.. x baik, x bagus, bla.. bla.. bla... nnt org tau, aib kan... of fine.. Oleh sebab itu guy ni pun x update apa2 dah dan simpan semua update dia..  n a few month women n guy ni biasa la, gaduh2 manje.. tapiiii.. yg PELIKNYA why si women ni boleh update kat facebook ttg masalah yg mreka ber2 hadapi.. dan yg PARAH lagi, si women ni berchatting dgn another guy, story about her problem...?? What the #@×#$ is that..??  Boleh x u all imagine that, apa yg guy tu rasa..? Se noty2 guy tu pun x de la nak update masalah n story kat another women masalah aib diorg.. Apa la patut si guy ni buat ek..? Aku pun simpati dgn guy nie, x berdaya nk kawal si women yg bajet bagus mcm ni la.. Simpan dlm hati je la, no wonder la guy ni belom sedia maafkan slh silap women ni..  Kesian.. kesian... So lepas ni kita tengok apa reaksi women tu bila guy tu publish all update semula.. Kita tengok women tu jadi penceramah terhebat x.. Huhu.. kdg2 Lawak tengok perangai kau... kpd guy, sabar la ye.. Org pmpn mmg Gila.. moralnya.. org pmpn mmg x boleh kasi muka.. Salam..

No comments:

Post a Comment