Saturday 26 January 2013

~ Birthday Boy ~

Jom Makan..!!

Assalamualaikum wbt semua kawan2, sahabat2 yg aku kasihi sekalian, semoga kalian semua berada dalam keadaan sihat walafiat ya... Rasanya harini baru aku berkesempatan nak mengupdate, hehe.. Blog aku ni... dah lama x update.. Hmmm, apa yg aku nak cerita eh... Sebenarnya harini mcm tajuk di atas, "Birthday Boy"... Hahaha.. agak2 korang tahu x birthday siapa harini ya, ngeh3x... Dengan tiba2 aku rasa, aku nak makan KFC lah, ada sesiapa nak belanja x..?? hehe.. X ada lah, sebenarnya harini birthday aku.. 26/1... Aku rasa gembira harini sebab ramai sahabat2 aku wish birthday aku.. Aku nak ucapkan banya2 terima kasihlah, kepada sahabat2 aku yang masih mengingati birthday aku.. Aku x nak hadiah yg berbentuk material, cuma aku minta korang mendoakan kesejahteraan aku dunia dan akhirat... Itu pun dah cukup besar bagi aku... TQ3x.. hehe... Haa.. lagi 1, aku nak cerita aku dan keluarga dah berpindah sepenuhnya ke Kuala Lipis... X ada lagi Temerloh selepas ni.. Kalau balik cuti, semuanya di Lipis... Tapi x apa, mgkin kalau ada masa terluang aku boleh singgah di Temerloh apabila aku ada kelapangan dari segi masa kanm jumpa kawan2 lama aku.. Semalam pun kawan aku dah tanya bila nak balik Temerloh... InsyaAllah, akan ku ke sana wahai sahabatku.. hehe.. Rasanya itu saja lah utk kali ini, nnt aku cerita lagi eh.. Sebelum tu, aku nak nyanyikan lagu happy birthday utk diri sendiri boleh x..?? haha.. :p

Happy Birthday to Me...
Happy Birthday to Me......
Happy Birthday to Zhafran Iman...~~~
Happy Birthday to Me....~~~~~~~~~

TQ3x... Keh3x.. :p

Salam Semua..

No comments:

Post a Comment